Sök å du ska finna

Matte älskar sökord, jag älskar att söka… Nä, inte älskar kanske, men det är kul! 😀 Särskilt när jag hittar de där grejerna som matte allt som oftast tappar bort. 🙂
Här är några såna dära sökord i alla fall.

Cane Corso – En sån är jag ja
aaaajjm – Åh! Fler än jag som inte kan stava! 😉
”kan lyfta mig” – Nä, inte lyfta mig själv. Men Jätten kan lyfta mig!
indian cane corso – Va?! Finns det såna?? 😯
ugglans hundcenter – Där går jag på dagis! 😀
hoppkotte/hoppkottar – Coolaste sökningarna på länge!
snattaren – Oups! Det var visst jag ju…
Robert Kristan – Har typ döpt mig
snabbfotare – Fler som vet att det inte heter ”joggare” 😛
kronisk enterit hos hund – Är tydligen ajaj-ont om man är hund säger matte
Cane corso valper – Fra Norge?
klippa mig – Behövs inte, jag är alltid välfriserad. 🙂
nya vänner – Hittar jag typ varje dag. (Mmm, i varenda människa och hund… *ler lite* //matte)
”jag använder napp” – Nä. Inte nu längre
PITBULLBLANDNING – Är det många som söker på, men då kommer de ju fel matte!
labrador knähund – Det är bra. Knähunda bör man – annars dör man… typ…
cane corso bilder – Finns det här, men matte säger att upphovsrättslagen för bilderna fortfarande gäller. Jag vet inte riktigt vad det är för nåt… *matte förklarar* Va??! Är det som att ta ett märgben från nån och inte lämna tebax det???!!! Fy attans vad elakt!!
köpa chiwawa – Nä tack, de kommer bort så lätt. Hallå?! Har ni sett hur smååå de är?! Vi har en på dagis, som heter Bamse. Han är skitcool, men man måste vara försiktig så man inte trampar på han typ.
syster bettan – Ja just det. Min syster Bettan. 🙂
Söt chiwawa – Det var ju Bamse det ja
leklust – Har jag typ alltid, utom när jag sover… 😛

Andra bloggar om: , , ,

Kommentera

