Knähund

Haha! Jag lyckades! Nu vet jag hur man gör… Man väntar tills matte är jääättetrött och har haft en jäääättelång, jobbig dag å helst ska hon ha saknat mig dubbelt så mycket som jag saknat henne. DÅ! Om man har tålamod och ligger en stund i hennes knä, sådär med framkroppen bara och sen liksom smyyyyger man upp ett ben. När Monstret hoppar till (för det gör det alltid) DÅ ska man snabbt som attans dra upp det andra benet också. Ta-da! Sen kan man gosa till sig ordentligt på mattes axel. Hon orkar (nästan hela vägen.. *pust* //matte) ju! Åsså håller hon i en när Monstret svänger omkring. Bra va?!

Fast när vi kom hem… Så sa hon att hon köpt en hjulklapp till sig själv och ja’ ba’ –> 😕
Måste man betala för att klappa på hjul?! Jag trodde det var gratis!

Sen drog hon ju fram Svarta Lådan igen… Zzzzz liksom… Men hon fattar ju typ noll…

5119.jpg
Mäh! Det vart ju suddigt!

5145.jpg
Precis min melodi när jag kommer hem… Zzzzz….

Gonatt på er sötisar!

5 responses

  1. Hallå sötisen! Matte säger att jag ser likadan ut när jag sover – med huvvet utanför kanten… hmpff… Jag får inte sitta i mattes knä, hon säjer att hon annars blir ihjälklämd. Vaddå, jag som är lagom nätt :-/. Ha´re det!

  2. Loppan – Visst är jag?! 🙂 Pöss tebax!

    Emma – Asså, jag tror vi måste fetta på våra mattar. De verkar fasligt ömtåliga de där… 😉

    Nemo – Precis vad jag också säger! Hallå, min farsa o brorsa sitter ju i sin mattes knä. Å hon är typ lika smurfstor som min matte! 😀

    MyyZz – 😉 Det beror på vem du frågar. Matte säger; Kanne Kårså, en kompis till henne säger KaNNi Kårså (italienskt uttal) och andra säger Kejn kåårså. Det är väl en smaksak skulle jag tro… 🙂

Kommentera

