Locket på!

Asså?! Veeeet ni?! Det här blir bara konstigare och konstigare!

För det första; Vem tusan är det som smyger omkring och lägger lock vattenpölarna????!!! Jag kan ju inte svalka mig ordentligt! 😯

För det andra; Är det samma varelse som sprider halkmojs på gatan? Matte skrattade och frågade om jag hette Bambi. Men hallå lilla fröken Senilo! Det var liksom du som döpte mig… Och sist jag kollade så finns det inte en enda hockeyspelare som heter Bambi!

Sist men inte minst så undrar jag hur det kan komma sig att min svans helt plötsligt lever sitt eget liv? Den liksom viftar typ varje gång jag ser matte… Skitaskumt…. Men det killar skönt i kroppen i alla fall. 🙂 (Jaaa, det vette tusan vad som hänt, men så fort jag tittar på honom så går svansen… 😕 //matte)

Okej, innan jag går å lägger matte i sängen då. Har ni sett den snygga bannern jag har? Inte för att jag är skraj för såna dära grejer, jag har typ stått brevid när de skjuter raketer (sant //matte) Men matte har berättat om mattemammans förra hund. Hon blev attackerad av bomber! Fatta att hon blev skraj! Fast mattemormor blev skitarg och skällde ut de som bombat hunden… Hehe, hoppas de blev lika skakis som hunden!

Nä, nu måste jag ut med matte så jag kan natta henne nångång. Jag har nämligen bestämt att vi ska gå upp tidigt imorrn… 😛

Andra bloggar om: , , , , , ,

2 responses

  1. Det blir lite felhörningar ibland… Blix, Flix, Mix osv… Näe, men matte får ju förklara att det inte är Licks jag heter, för det tycker folk är snuskigt tydligen… 😕
    Men det är ingen som säger nåt om att det är nåt konstigt, mest ser de förvånade ut. Typ som ”Hundägare är nog det konstigaste som finns…” 🙂
    Tack så mycket! 😀 Välkommen hit å välkommen åter!

Kommentera

