Lite dåligt

Asså, vet ni? Jag har kommit på en dålig grej med det där att inte lyfta på benet… Man blir blöt på frambenen när man är riiiiktigt kissnödig. Dåligt. Alltså.

Likadant med mattes jobb-blixtare-grejja. Dålig. Men det gör inte mig nåt, för jag hinner springa förbi innan den knäpper av. Moooahahaha!! Kolla!

3243.jpg

3250.jpg

Snacka om långsam blixtgrej! Eller vänta… Det är nog jag som är skiiiitasnabb!
Fast ibland måste jag lägga mig ner å vila lite.

3267_2.jpg
Matte tyckte jag var lite korkad med den där flaskan eftersom jag bara kutade runt runt runt… Men haaalllååå?!?! *upprört* Hon kunde ju ha talat om att hon fyllt den med mat INNAN jag började kuta!! 😯

Vet ni vad jag blev kallad av en tvåbenting? Kamphund! Eller ja, alltså, han frågade matte, jätteförsiktigt;
”Är det där en sån där kamphund?”
”Nä det är en vakthund” sa matte då. Men hallå, vi får ju liksom inte kampa längre (fast vi gör det ändå ibland, bara för att det är så kul!)

Matte är helt jätteroad av att vi ska iväg å slyngla till oss imorrn. För vi ska tydligen leta efter saker och träffa hundar å så, men asså, det gör vi ju ändå varje dag.

Sen ville visst matte säga nåt också…

Mmm…. så här går det till när Lix ”jobbar”. Först måste han riva ur sin koja, bråka runt med filten ordentligt och sen glömmer han helt enkelt bort vad det är han håller på med och så slutar det såhär….

3280.jpg

One response

  1. Pingback: Darkangel och Mumma » Blog Archive » Mumma ordinerar läsning

Kommentera

