Tänkt

Oh shit vad trött jag är! Matte är skita-avis för att jag får sova på jobbet och inte hon. Moooahahaha! (mmm… han snarkar extra högt idag verkar det som //matte)

Jag var ju och lärde mig slyngla igår. Fast det gick inte så bra, för jag råkade göra som matte ville hela tiden. Hmmm… illa illa, måste bli bättring på den fronten. Dessutom regnade det! Sååå himla hemskt! Fast köttbullarna är goda. 🙂 Sen fick vi äntligen gå in i värmen och då var det massor med hundar där, såna som var sådär jättesmå bäbisar (10 veckor? Valpkurs i alla fall… //matte igen) Det var en jättekul liten vappe där som ska vakta el när när han blir stor, men får jag leka? Nääää…! Blääää!!

Sen började matte fundera på varför jag gjorde som hon sa hela tiden, och varför jag var så där corso-cool (hallå, de har ju sagt att hon inte ska tänka!) Imorse kom hon på det, hon lärde mig ett nytt trick igår, innan vi gick till Schabraket. Hon har försökt lära mig ett trick som brorsan tydligen kan ”Var är tummen?” men asså, jag hittar inte den där jäkla tummen! Jag hittar bara mattes hand så då kom hon på nåt nytt, High Five! Det är skitalätt ! Och kul, för matte blir så himla glad när jag ”fajvar” henne! Oh yeah!

Förresten, när vi satt på Monstret igår då kom det en trebenting och satte sig hos oss. Å asså, han måste haft en jäääättestor pickadoll för matte fick knappt plats! Så då frågade hon honom om det gjorde nåt att hon satt där (i vägen alltså då tydligen), han ba: ”nä det är lugnt” Och sen! När det började bli massor av lediga platser som han kunde sitta på istället… Då satt han kvar brevid matte!! 😯 Hon tyckte inte det var så kul. Inte jag heller, men jag har vant mig lite. Vid att folk är rätt märkliga och gör en massa konstiga saker menar jag. 🙂

Andra bloggar om: , , , , , , ,

2 responses

  1. Haha! Vår matte säger att det är bra att du och matte har kul ihop. Man får inte glömma att ha kul liksom. Tydligen kan mänskor göra det. Dom e konstiga.
    Och sedan tycker matte också att det är jobbigt med mänskor som ska sitta bredvid en på bussen, fast det finns platser.
    Vi kanske skulle åka med matte…då finns det automatiskt plats till henne *moahahahaha*

    Ha det gött i helgen!

  2. Jaa, hon är faktiskt kul även när hon inte viftar så där skoj med armarna! 😛
    Kan inte annat än hålla med…. mänskor är skitaskumma?!
    Precis! Matte å jag brukar sitta på en särskild plats på Monstret, men ibland är det liksom upptaget… Jag brukar säga åt’na att liksom morra lite åt de så de flyttar sig, men nähä så gör man tydligen inte… 🙂
    Hare supernajs i helgen! Matte å jag ska slappa (tror hon ja! 😛 )

Kommentera

