Banditer?

Matte säger att jag dregglar, jag säger att hon ljuger. Eller ja, alltså… hon får ju liksom skylla sig själv om hon köper en corso! Fast hon sa att jag inte får dreggla på andra, bara på henne. Eller ja, inte på henne heller. Helst, men hellre på henne än på okändisar… Förresten sa matte att vi såg en kändis idag. Åsså skäms hon lite för att hon kände igen han, för han är med i ett rockband som inte ens spelar rock, utan fjölmusik säger matte… Hmmm… vad hette det nu då? Bandidos nånting tror jag… Det låter ju rock! (Barbados-Mathias //matte, som googlade och såg att killen numer är solo… Gomorron typ…) Jag kollade mest på hans tjusiga donna han hade med sig… Skitaläcker tjej! 😀

3212wp.jpg
Aaaajjm äää mååånster!! 😛

3214wp.jpg
Drägglo

3215.jpg
Mitt i natten typ!

3217.jpg
Määäh sååå mycket dregglar jag ju inte!

Andra bloggar om: , , , ,

12 responses

  1. Vi tycker att du är aaaasasnygg när du ser ut som du har svalt en tennissko men låter snörena hänga ut till efterrätt.
    Så försöker vi också se ut.
    Pappa klarar det sketa bra, men inte jag. Har fått till en ordentlig sträng en gång. Men det var när jag sov. Så jag vet inte riktigt hur jag gjorde.

    Ha det gott broder!

  2. Ey brorsan! Jag har värsta braiga tipset! Först måste du bli riktigt törstig (typ springa några kilometer o kolla på snyggisar o flytare o hjulbentingar), så dregglet liksom stelnar lite, sen slafsar du i dig maaaaaassor med vatten… Resten fixar sig själv! 😀

  3. Min husse döpte om mig till Fröken Hilton, bara för att jag inte tycker om vissa saker… Som om någon annan drägglat i min vattenskål tex. Så DU får INTE dricka i den 😉 Sen undrar matte om det stänker väldigt mycket när du ruskar på huvudet…
    Nu verkar min blogg fungera igen.
    Vov från oss..
    Ps. fina bilder matte mailar ett brev till din matte om bilder å så..

  4. Challe – Lite dreggel ökar bara på charmen tycker jag. 🙂

    Loppan – Fröken Hilton!? 😀 Äh, det är lugnt, jag har en alldeles egen sån dära bärbar vattenskål…. *garvar*
    Ibland stänker jag jättemycket, inte så poppis, men för det mesta stänker jag lite försiktigt bara. *ler* Fast hon är ju rätt snabb med handduken också (vaddå torka munnen som en annan barnunge! 😛 )
    Härligt! Ska rusa dit o kolla vad du pysslar med! 😀

  5. Urläckara spagettisnören tycker ju jag då…jag gör också såna, brukar slänga med skallen möcke så de liksom snor sig runt snoken. Det tränas en del här hemma. Matte e liksom inte alls nöjd med inkallningen. Jag fattar inte riktigt va hon vill…men vi övar och så.
    tycker du är en cool kille.
    När fyller du år förresten???
    Over and out från Bob Hund

  6. WOOOOW!!!! Tvärimpad av slimemonstret Lix.

    Fru Tvåbening kallar mej snigeln för att jag lämnar blöta spår på bordet när jag ”råkar” svänga huvet över det.Men gosse DU leder med hästlängder. Hah – släng mej i väggen 🙂

    Häll det på burk o sälj som äckelpåckelgegga till snorvalpar. Dom ääääälskar sånt å så blir du rik på kuppen.

    Zera som vill ha provision för tipset. 10% räcker.

  7. Yo Bob – Man kan slänga de på matte också, det har jag sett att min pappa gör. 🙂
    Näru, det där med inkallning är de skitadåliga på, man får liksom visa hela tiden hur de ska göra.
    Jag fyller år 25 mars säger matte.
    Be good (NOT! 😉 )

    Zera – Sniglar är ju inte ens gott, vad taskig hon är! 😛 Moooahahaha! Perfekt! 10%?? Nemas problemas tjejen, it’s a deal.

  8. Heej!
    Måste säga att jag såg en cane corson i dag och det var kärlek vid första ögonkastet 🙂 och vill bara höra hur dem är i lydnad och hur dem är i allmänhet? om dem är ilskana eller lugna och trevliga..hur är din lilla?

    och din Lix är suuuuper fiiin!

    mvh/J

  9. Matte svarar (vet ju hur det skulle låta om unge herrn skulle svara själv… 😉 😛 ) –
    Är man bara konsekvent så löser det sig nog, han är ju inte så gammal än och just nu inne i sin ”tonårstrots” så det är inte mycket nytt som fastnar nu… 😉
    Det är smarta hundar (blir förvånad över hans bus-uppfinningsrikedom ibland) och farsan hans är en riktigt cool kille. Hur de blir som vuxna hundar beror helt på hur de blivit uppfostrade (gäller nog alla hundraser) anser jag. De kräver konsekvens/klara regler, TID och mycket arbete för att det ska bli en så bra hund som möjligt. Men som sagt, det är inte rasrelaterat, anser jag.
    Lycka till!

Kommentera

