Sökt

Sökord, såna gillar matte… Och jag med! Kolla in!

Lexikon på matte – nåt sånt finns inte… men det borde, för ibland behöver hon översättas!
Du är trög – mäh! Durå?!
Blötdjur – jodå, ofrivilligt men ändå… 😉
Nyss så träffa jag en elefant – va?! Skjöt du den??! 😯

Vet ni vem jag har träffat idag? Nä, kan ni ju inte… Jag har träffat Robbie, mattes kollegas jycke och han är en jaktlabbe! Han var lite trist, för han ville inte leka så mycket… Eller alltså, han tröttnade ganska snabbt på mig så hans husse trodde inte riktigt att han fattade vad jag var för nåt. Hallå?! Jag är en cane corso, har inte matte sagt det?? Dessutom fuskade han! Robbie alltså! Han hoppade in i bilen ju! Å den var typ skitalångt upp så jag nådde inte! Tjabbigt värre!

Andra bloggar om: , , , ,

4 responses

  1. Den sortens hund har liksom mer blod och jakt i huvet! Tråkigt när han nu får äran att träffa en Cane Corso!
    Och dessutom en Lix Cane Corso 🙂
    Vi har råkat ut för ngt mkt oväntat. Mer finns i bloggen.
    Må så gott!

Kommentera

