Läcker

Jag tror jag lider av akut gasluftsläckage… Eller alltså, matte undrar om jag har ätit lik… Eh? Vad äcklig du är! 😕 Okej, jag kan äta mycket, fimpar, snuskuddar, prassel, oprassel, sko..ooohnej inte såna nä, men sånt i alla fall… Men hallå? Lik!? 😯 *pffft* Oups… hehe, sorry… Den bara attackerade! 😉

Fast vet ni en grej? Såna där som matte kallar fjortisar, veeet ni hur kul de är??! De låter lika roligt som mänskovalpar! Åsså pratar de utrikiska ibland! *imponerad* Fast de luktar konstigt, det liksom sticks i nosen på nåt sätt. 😕

Matte var supersnäll mot mig alldeles nyss, för hon gick och sa till elefanterna, de som dansar ovanför min säng dårå, att de skulle dansa lite tystare. Det var hyggligt, för det spänner så i kroppen när de gör det. Förresten undrar jag hur de får plats med så många elefanter däruppe, men matte sa att det var såna så okej då… Små elefanter… kanske? *funderar lite till* Imponerande merit också, att kunna prata elefantiska… Jisses, vilken matte jag har!

Här kommer en bild från en annan gång (det regnade ju idag igen!) För matte tror att hon kommer få skäll av mattemamman för att det är för lite bilder i bloggen igen… *flinar*
Häpp! Här kommer jag!

wp0604.jpg

Åsså en till då, bara för att… 🙂

wp0578.jpg

Andra bloggar om: , , , , , ,

7 responses

  1. Mumma – jepp! Det åt jag idag! 😀 Smaskens! Men matte… *suck* Som vanligt… ”neeej” 🙂

    Lotta – Nån kattlåda har jag aldrig varit i… Kanske ska smita in till grannen o kolla Tusses låda? He he… 🙂

  2. Akut gasluftsläckage… Jo du, här är en till… 😀 Smygfiser suringar rätt så ofta.. Sådär kul att sitta och äta middag till 😉

    Han brukar dessutom göra så att han släpper en och sen går iväg.. Så sitter man där i pruttmolnet.. Härligt 😉

Kommentera

