Fullt ös

Vet ni?! Idag blev jag nästan stoppad av en trebenting! Alltså han var tydligen ‘polis’ sa matte… Fasen vet jag vad det är.. *matte förklarar* Vaaa?!?!? Men jaaag har ju inte gjort nåt!! Heeelt oskyldig! *ler stelt* Matte fick en sån däringa halvfluffig blick då.. Jag tror jag hajjar.. Han såg stor o stark ut. 😉

Efter jobbet gick vi i parken igen. Det var kul! Massor av hundar! 😀 Åsså träffade jag en jääääääättestor tjej! Skitasnygg var hon! Å värstaste coola halsbandet hade hon också, nästan likadant som mitt. Alltså, det som jag håller på att växa i, det som jag fick av Lillebroren. Jag tror hon hette Lippi och matte sa att hon var en Grann Dan å ja .. Fast jag fattar inte riktigt.. Visst var hon grann, blank å nästan samma färg som jag, men den där Dan hade hon nog glömt hemma tror jag. 🙂

Dagens bildskörd;

2869.jpg
När vi kom hemåt hittade jag en snabbfotare, men som vanligt.. ”Iiiinte jaga..! Nej!” Moooaaaahaaha! Aj äm dö gräjtäst snabbfotshönter!
2882.jpg
Matte hade lånat en blixtgrej från jobbet, gissa vem som var snabbast? 😛
2887.jpg
Som sagt… Jag vann!! 😀
2889.jpg
Så, om jag ligger still alltså?

Andra bloggar om: , , , , ,

4 responses

  1. Hej favvograbben! Vi har gäster överallt här hemma. Då vill alla gå ut och gå med mig. 🙂 Sketakul! Sen säger matte att nu är jag snart färdiglöpt! Va?! Ska benen sågas av sen eller vad?! Matte tycker att din matte e grym säger hon och att bilderna är kalas!
    Jag tycker personligen att du är kanon. Jag tycker också om att jaga när folket joggar…hehe.
    Puss från Tyra som trivs som gäddan i vassen 😉

  2. Häjjj bääääjbän!!
    Hmm… om de sågar av dina ben.. då tycker du ska anmäla de till CRAP (Corsons Rätt Att Patrullera) För man måste ha ben till det.. patrullera alltså. Jag gör det hemma ibland, när det är spöken utanför.. då vågar de inte komma in. Mooaaahhhahahaha!
    Matte tackar o niger! 😀
    Pusspåre sötnöt! 😉

Kommentera

