Nyheter

Jahaja.. idag försökte hon sig på nåt nytt.. Men det var faktiskt mycket bättre än att titta på Flytare. Fast det var nästan Flytare! Det var mänskovalpar i vattnet!? *tappar hakan* Jädras valpplågeri! De såg iofs ut att ha rätt kul för de skrattade, kittlade dödskönt i kroppen! 😀
(jepp, det finns en plaskgöl som ungarna lekte i.. Mycket intressant för en liten huligan vappe //matte)
Sen lekte jag å matte ”jaga-mig-tills-jag-smälter”
0007.jpg
Oooiiiiih!!!
0011.jpg
Smält vappe!

Å kolla vad jag hittade på Monstret!! Yeeaay!!! Matte tyckte inte jag skulle äta det, men jag vill bestämt påstå att trycksvärta är bra för magen! Basta!
0012.jpg
Sen ville hon att jag skulle sluta tugga.. Det ville inte jag..
0016.jpg

Åsså fick hon för sig att jag skulle göra som hon.. Borsta tänderna! Eh!? Min blå ryktborste funkar inte på mina små gaddar lilla damen. Hallåå? Hon hade visst tänkt på det redan så jag fick en liiiiten sån som matte brukar ha i munnen (med Bamse på.. //matte) Kliade göööörskönt  i munnen! Hett tips för övrigt.. Man kan gnaga lite på den, gött! Men medan matte höll på o kliade mina tänder så var jag tvungen att vakta lite mot det där oljudet utanför. Matte sa att det var ju himla märkligt att smälla smällare mitt i sommarn, men jag tyckte det var kul! Problemet var ju bara att de där smällarna gömde sig! Jag hittade de ingenstans! Poff bara! Puts väck! Himla ohyfsat av de måste jag säga..

Nä, nu måste matte gå o lägga sig, så hon orkar med mig imorrn.. Jag har nämligen bestämt mig för att inte gå på hennes tricks längre.. Jag ska INTE sova på Schabraket eller Monstret! Basta!

3 responses

  1. Mmmm, visst är det skönt med tandborstning? Har du tappat många riskorn? Själv har jag bara förlorat en, det är dock ett mysterium var den tog vägen.. Moaaahahahah, de kommer aldrig finna den 😉

  2. Oiii! Du har ju likadant halsband som jag och farsan juh! Jag är inne på mitt andra för det första fick dom inte över öronen en dag. En dag på kvällen så det var ett jäkla krångel.
    Nu har jag ett i mellan storlek. När jag har pappas så ser jag ut som en hiphoppare, vad det nu är, säger Beccan.

    Ha det!

    / Nitro the huuuuligan

  3. Atlas – det är gött kli! Jag har typ helt nya gaddar nere o snart har jag fått massa nya i uppekäken också! 😀

    Nitro – mitt är skitabra! Matte kan typ spänna ut det hur långt som helst! 😀 En hipp hoppare menade hon nog.. 😉

    // Lix – åxå huligan (enligt ryktesspridning från matte.. Heeeelt felaktigt! Hrm… *tittar oskyldigt upp i taket*)

Kommentera

