Matte blev utmanad!

Utmaningen går ut på att 6 utvalda bloggare listar de 5 cane corso (inte egna) som hittills gjort mest intryck på personen ifråga. Det behöver inte vara standardenliga corsi, utan sådana som påverkat en mest.
REGLER: Bloggare som blir tagna ska namnge 5 olika cane corso (inte egna) och rangordna dessa inbördes i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren 6 nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

  • Leo så klart! Han var den första corson jag träffade och tack vare honom har jag nu min egen lille huligan corso 😉 (matte matte matte.!! Tyyyyra då??! //Lix)
  • Indy, nästan lika självklart som Leo. Indy är den absolut ballaste corso jag träffat! (Määääh! Matte matte matte!! Tyyyyyyra!!! //Lix)
  • Tyrabejben, aldrig träffat, men bloggen är såååå kul! Verkar vara en mycket spännande dam. 😀
  • Clay, vilken vacker hund!
  • Hegi, gillar hennes reserverade sätt och hon påminde oerhört mycket om en smygande tigerhona (på mer än ett sätt) när jag var och hälsade på första gången. Cool!
  • Donna, snacksalig dam med söta öron! 🙂

Som sagt, jag känner ingen corsoägare som inte redan blivit utmanad, så det blir nog stopp här.. 🙂

2 responses

Kommentera

