Cyberrymdsmärgisar till Tova i himlen

Hmm… ska nog hålla mig väääldigt nära matte nästa gång vi går nånstans.. 😕 Jag menar..
Den där dåren kan ju ha kommit hur långt som helst nu!

Om nån sett den där bilen, bit fast i däcken och släpp för tusan inte förrän matte/husse ringt till polisen!
Stackars lilla Tova! Hur tusan kan någon göra så? Den som gjorde det borde skaffa såna där glas på näsan som matte har, för hon ser i alla fall bättre då! *moooorrrrr*
Å stackars matten! Min matte å jag skänker varma tankar till ägarna o cyberrymdsmärgisar till himlen. Vila i frid lilla Tova.

Efterlysning

Har du sett bilen som körde över Tova?
Bilen är en svart stadsjeep med nummerskyltar är av betalmodell – det står troligen ett personnamn på dem. Namnet börjar med bokstaven A.
Bilen körde på Södra Allén i Örebro mot Klerkgatan vid halv tre igår.

Ring polisens tipstelefon:
0738-114 114

Jag tycker att ni ska vara försiktiga när åker omkring i såna där.. De låter, är hårda (tro mig, jag vet… * Råkade ut för en sån en gång.. den ville inte flytta på sig så då stångade jag den… *bonk*) och så är de jääääättesnabba!
Sakta ner för attans!

*) Mmm… han gick in i en parkerad bil.. två gånger… hrmm… //matte

Andra bloggar om: , , ,

Kommentera

