Monsterflaxare

Haha! Igår fick jag tag på en fetehoppkotte! Å matte ba; ”Neeeeeej!” Det var kul! Fast vanliga kottar är godare tycker jag.. 🙂

Å vet ni? När vi kom hem igår, så stod en jääääättestor kartong utanför våran dörr. Och den luktade jäääääättegott (jepp, det var en foderleverans från SPF //matte) så jag tänkte att den var till mig.. Men matte blev så där konstig när jag skulle tugga på den.. så jag tänkte att om jag lägger huvudet på den och liksom smyyyyger lite då kanske jag kan gnaga lite så hon inte ser (för man kan ju faktiskt gömma saker under läppen också 😉 ). Men nähä.. Jädras hökögon hon har då! *suck*

Ska jag berätta en grej? Det finns monsterflaxare! De är jättestora och bara morrar så det mullrar i hela himlen. Och inte fick jag tag i de heller! *suck* Jag som ville leeeeka ju! De flaxade bort jättesnabbt fast jag sprang å hoppade som en tok.. Hmmm… Får försöka hitta en mindre flaxare att leka med.. Men då säger väl matte ‘nej’ igen.. *suckar igen* Hon är så himla tråkig ibland..

Andra bloggar om: , , , , ,

2 responses

  1. Va mycke det händer i ditt liv!!! E avis. I min trädgård finns det mycket som flaxar, värst är husse när han kommer flaxande om jag är i rabatten och så…rabatt är tydligen något man får i affär så vad den gör i trädgården fattar jag inte.
    Lyckos dig som får god mat hemskickat. Kallas inte det ”take off” eller nåt sånt.
    Nu är jag seg, har varit ute hela dagen och grävt fram mina gamla lagrade godbitar 🙂
    Pöss från Tyra som är trööööött!

  2. Japp! Jag är en riktig äventyrare! 😀
    Mmmm.. värstaste lyxen, måste nog pussa matte lite till för att hon är så snäll och skickar efter mat till mig. 🙂
    Jag har inget att gräva på min tomt. Matte det nötet har lagt stenplattor där!! *skakar oförstående på huvudet* Värsta lyllos dig! 😀
    Puuuuuss påre snygging!
    // Lix – som är inloggad som matte.. he he.. man kanske skulle ta å hitta på nåt bus? 😉

Kommentera

