Sotis

Jahapp.. då har matte varit iväg.. Igen! Utan mig!! Fast jag fick vara med mattemamman och gå i skogen och bli utskälld av en liten lurvig jycke (det var inte skoj!) Sen fick jag åka bil igen.. Det är rätt trist, för man har liksom ingen att snacka med där bak i bilen. Ingen att leka med, ingen att viska hemlisar till, ingen att bli kliad bakom örat av.. Mycket roligare med buss ju! Det var Lillebroren som körde, gick riktigt smött i kurvorna.. Så jag somnade en sväng.. Sen åt de middag på nåt mc-hus och jag var jätteduktig för jag visste ju att jag minsann inte skulle få nåt.. 🙂 Och så åkte vi lite till.. Plötsligt stannar vi och in i bilen kliver… matte!! Yeay! Härligt ju!! 😀

© vhcfan 2007 Hon hade varit med sina apkompisar.. Jag tycker inte de är så söta, men det tycker hon.. Särskilt den dära killen.. Fattar inte vad det är som är så speciellt med han? Hon har ju mig!


Å vet ni vem jag träffade igår natt? En skiiiiitasnygg jycke! Woaaaw liksom! När matte höll på och pilla på dörren så såg jag den och först var jag tvungen att mourffa lite bara för att.. Sen såg jag att den var sådär skitasnygg och då blev jag jätteglad! Tänk att vi är två stycken såna där värstingsnyggingar i huset! Så jag var bara tvuuuuungen att springa fram och hälsa! Och den viftade lika mycket som jag på svansen! Sen såg jag hans matte.. Jäääädras vilken sötnos! Nästan lika söt som min! Och då bara mååååste jag leka ju! Så jag försökte boxa till han lite.. Men attans! Det var ju glas emellan! (jepp.. när man ser sin egen spegelbild så blir det så… //matte) Matte bara garvade åt mig, så då garvade jag med. Fast jag tyckte nog hon kunde öppnat dörren så jag fick leka lite.. 🙂

Andra bloggar om: , , ,

6 responses

  1. Pappas pojke!!! 🙂 Leo hittar också sådana där roliga kompisar lite överallt. Speciellt nere på ICA i vindfånget. Han blir lika snopen varje gång dörrarna öppnas och det inte finns någon hund där.

    Nitro har hittat en sådan polare i ugnen. Jag tycker personligen att någon har behandlat den där kompisen lite väl grymt. Nitro brukar stå och pussa och buffa på honom ibland.

    *kram*

    //Matten

  2. Hej, jag kan tala om för dig att jag blir lite avis på dig som får åka bil själv, det är så skönt och kunna sträcka ut sig utan och ha dom andra (Timo o Zigge) ivägen. Dom bara lägger sig på mig då när jag lagt mig tillrätta.
    Men 2 beningarna bara skrattar o myser och tycker vi är gosiga…hrmpf….
    Jag har förresten en egen sida på mattes hemsida kolla på mig där om du vill, fast hon är seg som kola på att skriva nya saker. http://www.villafarmen.com
    Hej så länge
    /Ville

  3. Fy va tjaskigt att bara lägga sig på dig! Fast jag brukar lägga mig på matte ibland.. För hon är så varm o gosig, som ett gossedjur nästan! 😀
    //Lix – med mattes blogginlogg så klart! 😛

Kommentera

