Tuggsamt

Jag trodde matte var sur fortfarande imorse, men det var bara tillfälligt tydligen.. Det gäller bara att hon ska få i sig sitt svartvatten först.. 🙂 Men jag fattar liksom inte varför hon får vara i soffan å inte jag, det är i alla fall jäkligt orättvist! (hallå? Vad är det för fel på den mjuka sängen jag gjorde?? //matte) Men då blir hon arg! När jag är däruppe och kollar läget.. Hon är onaturligt fäst vid den där soffan tror jag..

Förresten åkte vi jättetidigt imorse.. Det är bara för matte tror att vi ska kunna åka hem tidigt imorrn men det tror inte jag.. Vi var kvar aaaalldeles för jättelänge igår, så när vi åkte hem somnade jag nästan på en gång.. Det var rätt skönt att sova på bussen, men den försöker kasta av mig i kurvorna den busen!

Visste ni att jag är kritstrecksrandig? Vi träffade en tjej ute som sa att hon också ville ha en kritstrecksrandig corso.. Coooolt! I mina papper står det att jag är blå.. (smurf! 😉 //matte) Fast jag är lite randig också.. men det är ingen som har ritat på mig med krita .. Vad jag vet..

Sen ville matte ”ha lugn å ro” (eh vadå? Asså ursäkta att jag vill ha min flock i närheten då!) när hon for omkring ute och jobbade (jag blir stressad när jag hör honom ”gråta” inne på rummet.. //matte) så då fick jag en läderbit att tugga på.. Fast den smakade jäääääääääättegott! Matte sa att det var ett grisöra.. Inte för att jag känner nån gris, men om du läser det här – Tack för att jag fick tugga på ditt öra! 😀
Fast det ligger i min mage nu, så om du vill ha tillbaka det så får du vänta lite.. heh..

© vhcfan 2007

Och det gäller att hålla i ordentligt, för det var blev en hal jäkel det där!

© vhcfan 2007

Nä nu ska jag vila lite.. Det tar på krafterna att äta ett sånt där.. Nästan en hel halvtimme! ‘natt!

Andra bloggar om: , , , , ,

4 responses

  1. Ja min husse och matte dricker också svartvatten. Husse är nog väldigt beroende för han e änna lite knepigare än vanligt innan han får det. Matte mumlar något om att nu när hon är gravad så får hon bara dricka 2 koppar om dagen. Vet inte va gravad e men hon blir liksom bara mer som ett ägg för varje dag.
    Såna läderbitar som kallas grisöron behöver man inte lämna tillbaka. Jag tror det är så att det växer ut nya på grisarna. När jag blir ännu större vill jag ha en gris så jag kan plocka egna grisöron.
    Catchiiiiing från Tyra som är trött på vattnet som någon häller ut hela tiden.

  2. Gravad? Som ett ägg? Skumt! Tror du det blir en äggvalp av det hela?
    Va??!! Behöver man inte!? OooiiiaaaaaoooO!!! *boing boing boing* Jaaaaa!! *jätteglad*
    Ååååh.. jag vill också ha en egen gris! Matte har några små hemma, men de kan man inte äta på..
    Det är säkert en sån där Eniroheliummupp som häller ut ditt vatten, min matte säger att de är djävulens påfund i alla fall..
    Pusspåre! 😀

  3. Smurf!? Sådan matte sådan hund! *nickar*

    Och stackars Tyrans matte som är gravad och har en massa mormoner i kroppen. Det kan inte vara lätt liksom.

    Vi kör förresten också med sådana där grisar. Men sist fick vi ifrån vita oxar. Nitro fick mer än bara öra, han fick på örat också av pappa Leo, så en av dom fick äta ute, och en inne. Pappa Leo fick skäll. ALL mat är INTE hans, hur gärna han än vill.

    *kramar ifrån matten*

  4. Tur att jag bor själv för då får jag all mat själv! 😛
    Fast ibland säger matte att jag äter saker som man inte ska.. Vadååå? Får man in det i munnen, kan tugga OCH svälja… jaa, då ÄR det mat! 😀

Kommentera

