Officiellt dårå

Okej! Det är nog säkert att säga det nu, för nu är det jäklar i mig officiellt… Hon är galen! Skvatt skvättande galen! Och jädras vad jag tycker om henne för det! Det började lugnt o stilla, jag satt i hennes knä, vi lekte lite med bollen, sen mullrade det liksom lite i golvet o jag tittade på henne.. Då började hon gapskratta! 😀 Hela kroppen liksom studsade och det kom blött i ögonen på henne. Noll kontroll liksom! Jag tyckte det var alldeles superbra så jag stojade på jag med, slet i hennes hår, hoppade jämfota på rumpan, slog kullerbyttor. Och matte bara skrattade ännu mer! (matte bara nickar o håller med… ja fy f.n… det var kul..! 😀 //matte)

Och förresten, idag träffade jag Astor. Det är synd om honom.. för han har gått in i vägg. Jättefort! Hans nos har liksom gömt sig nånstans bakom öronen så han väser typ när han ska snacka..  Matte tyckte han hade jättefin färg, typ fånfärgad (vad nu det är) med svart banditmask. Jag tyckte han såg jättekäck ut, men så skulle han gå av med sin matte (före oss) och det var ju inte lika kul. Vi hade ju liksom inte snackat klart än!

Nä nu ska jag ut o pinka med matte, sov gott allahopa! 😀

One response

  1. Pingback: Märkligheter « Lix - cane corson med rätt att charma

Kommentera

