Fullt upp!

Jepp! Idag har jag haft myyyyycket att göra! Min dag började halv sju, mattes startade väl halv tio eller nåt sånt… Hon är helt fantastisk! Hon kan gå och sova samtidigt! Deeeet är imponerande! (jaaa.. jag halvsov första promenaden.. //matte)
Sen sov jag lite medan matte stänkte vatten på tallrikarna och så lyssnade vi på Takida (matte låter jättekul när vi lyssnar på de! 😀 )

Efter det sprang vi! I skogen! Upp å ner över stock å sten! Jädras vad kul vi hade! Kolla!
© vhcfan 2007
Liiiite halt å jag är så snabb att mattes kamera har svårt att hänga med! Ha ha!

© vhcfan 2007
Som sagt… Fast jag har lite problem att stanna också.. när jag väl har fått upp farten. 🙂
Men kolla när jag sitter still! Snygg va?
© vhcfan 2007

Och när vi kom in! Wooooaaaoooww!! Gooooodis!!!
© vhcfan 2007

Efter det var jag tvungen att sova en stund… Och matte bara sprang runt hela tiden å gjorde massa saker (jag städade ja.. //matte)
Mattes väckningsmetoder är inte riktigt så där superbra alla gånger, men okej.. Det var ändå dags att pinka.. 🙂
© vhcfan 2007

Pinkning avklarad, dags för mat! Men vad i..??! Hur tusan ska jag få ut maten därifrån hade du tänkt?
© vhcfan 2007

När matte sitter i soffan (där inte jag får va!! Såååå himla orättviiiist!! *sur*) så brukar jag fråga henne om det är okej att jag biter i hennes tår?
© vhcfan 2007

Nääähä… inte det… Synd..
© vhcfan 2007

Ha det gott folket! Tja!

Kommentera

