Bilderbok

Idag är matte trööööött.. och jag är ööööövertrött.. Det är ingen bra kombo.. Så nu ska jag visa ungefär hur det ser ut när jag åker hem från jobbet.. Bara så matte slipper skriva så mycket (mmm… för det är mycket enklare att sitta å klippa å klistra in bildlänkar.. //matte)
Määh! Tyst med dig nu, jag är ju det nu ju! Typ…

Det första man måste göra när man kommer till jobbet är att sova;
© vhcfan 2007

Sen ska man hjälpa matte att sortera papper.. Deeet är roligt! 😀 Fast matte tyckte inte det.. Det var visst en projekthög som skulle nånstans eller nåt.. 😕 Vad vet jag?
© vhcfan 2007

När klockan är för mycket, faktiskt glömde hon att ge mig mat idag! Man fåååår inte jobba så mycket! Jag dööööör utan mat! *dramatiskt*, då får vi åka den magiska lådan. Det är kul.. typ…
© vhcfan 2007

Och alltså.. hallååå ursäkta mig, men vilken stolle kom på det här??! Fast jag åkte faktiskt på golvet imorse.. och hoppade av själv.. Det ni! (han vågar inte riktigt ”gå på” rulltrappan själv än, men det kommer det med.. //matte)
© vhcfan 2007

Matte tycker det är så tråkigt att gå av bussen på samma ställe jämt så idag gick vi en annan väg.. Fast hon är inte så bra på att knäppa med den där silvriga grejen samtidigt som hon går. Ha ha! Jag har ju faktiskt lärt mig att bära en kotte i munnen saaaamtidigt som jag går! (jag lånade en liten digitalkompaktare från jobbet.. seeeeeeg.. //matte)
© vhcfan 2007

När vi var nästan hemma såg jag ”Plåtis” igen.. och nu jädras skulle han få! Han bet mig förut nämligen (lille herrn gick rakt in i spaden ja.. //matte) Määäh sssccch matte..!
© vhcfan 2007

Och jag är faktiskt riktigt duktig säger matte.. När jag inte är övertrött.. Då funkar inte min hjärna. Asså jag svär! Den bara stänger av! 🙂

2 responses

Kommentera

