Ice ice baby

Mäh! Finns det verkligen sååå korkade männskovarelser!? Som gör så? Sickna dumhuvuden.. Har de också fått värmeslag? I huvudet?! Skumt..

Nu ska jag lära er en grej… som min matte gör… hon är jääääättesmart! (det var nog mattemamman som kom på det.. //matte)
På monstret, där är det skiiitavarmt så man blir alldeles knäpp i huvudet (puckot hade ju förf.. elementen på! //matte igen)
Men då har matte med sig en kall kub till mig.. ni vet, som såna där…
© vhcfan 2007
Fast i en vit grej så det blev en jättestor kub… eller ja.. det såg mer ut som en ..eh… boll! Nästan.. Gott gott gott!!
(fyll en halv plastmugg, ”kort å bred”, med vatten, frys o ta med. Funkar kalas! //matte)

Pssst! Bustips.. När man har ätit upp alla kuber så smyger man fram och pussar matte på knät.. Då skriker hon! *skrattar*

Ska jag berätta en grej till då? Jag har chockat matte.. Flera gånger idag! Hon har sprungit in o ut på vårat rum och jag har sagt typ iiiingenting.. Hon ser bra förvånad ut när hon kommer tillbaka o det är tyst! Sånt är skoj! (tycker jag också //matte)

Åsså gissa då?! Jag har minsann blivit utskälld två gånger idag! Av hundar jag inte ens känner! Vilket ohyfs! Jaaag har väl inte gjort nåt? Först var det en gammal herre som skrek så han blev hes o fick hosta, sen var det en monsterhög rödtott som gastade på mig.. Utan anledning! Alltså, de där boysen måste lära sig lite hyfs tycker jag! Jag gjorde som matte.. sa ingenting.. 🙂

Nä, nu ska jag se om jag kan få lite käk..

Andra bloggar om: , , ,

2 responses

  1. Ä du en sån däringa ”hip hop” hund?
    Matte undrar med tanke på rubriken. Eller ä du mer en rock jycke med tanken på den här: Feeeeelin’ hot hot hot!
    Bli man sån nä man flytta te stan?

    De e matten som fundelerar

  2. Matte skyller lite på lillebroren, som inte hade musiksmak för fem öre på den tiden.. Det gick inte att undgå den där helikopterplatte-klippta hoppjerkans slagdänga.. säger hon..
    Matte säger att hon är rock, då är jag rock.. Basta! 😛
    F’rresten bor jag på laaaandet.. 😉

    Edit; ”På den tiden” är alltså min ”pre högstadietid” //matte

Kommentera

