Skelögd jobbsyn

Jag å matte har inte riktigt samma syn på det här med ”jobbet”.. Jag äääälskar att vara där! Sova, ut å kissa, äta, bli klappad på (skit i matte, de kommer för miiiin skull! Moooaaahaaha!!) o kuta ut å charma folk. Saaaamt reta gallfeber på matte vid de mest olägliga tillfällen.. Haha!

Matte brukar mest sucka.. Fast hon låter roligt ibland.. När hennes bord sjunger, så studsar hennes röst uuuupp å neeer och uuuupp å ner igen.. Sen suckar hon lite, tittar på mig och ler.. Sen säger hon; ”Duuu är sååå söööt!”
Tsss! Vet jag väl! Bara min enkla uppenbarelse påverkar hela universumet.. *galet skratt*

Fast imorse var det matte som skrattade galet.. Jag hade så bråttom till jobbet att jag missade att det faktiskt är en dörr in till vårat kontor.. Jag svär! Jag såg ut som en jädras shitshu *prosit*

Alldeles nyss var vi ute och busade. Matte är kul! Hon gjorde hoppkottar av vanliga kottar! Det ni! (jag kastade upp de på en liten bergknalle så de ‘hoppade’ ner så fick han jaga //matte)
Sen lekte vi kurragömma och jag hittade matte vareeeenda gång! *funderar* Hon är nog inte så där jättebra på att gömma sig kanske.. Och så lekte vi ”jaga du jaga jag”. Det tar på krafterna, men man somnar himla skönt sen.. 🙂 (tack för det! 🙂 //matte)

Gonatt gott folk! Över å ut!

3 responses

Kommentera

