Presentregn!

Varmt och alldeles fuktigt i luften (hur kan den vara fuktig förresten?) Matte fryser vatten på löpande band så jag inte ska dö.. typ.. Sen kom mattemamman idag också. Och haaaallå!!?? Igen liksom! Hon hälsade på matte först! Jäääättelänge! Så när de hälsat klart så råkade jag hälsa på matte istället för hennes mamma.. Hoppsan typ..

Mattemamman hade med sig massor av skojiga saker till mig! 😀
Först en sån här;
© vhcfan 2007 Som jag ser den

© vhcfan 2007
Som matte ser den.. (väldigt händig vattenflaska med skål – allt i ett-mojäng.. Kalas! //matte)

Fast den är nog lite till henne också… Kanske.. Fast mest till mig! Tror jag.. 🙂
Och sen fick jag en sån där snurrblåsare som vi har på jobbet, fast den här var större!
© vhcfan 2007

Va? Varför inte jag är med på bilderna? Euhm.. jag hade lite annat att pyssla med..
© vhcfan 2007
Oups! Dags att dammsuga igen kanske..? // matte

Vår granne säger att det är åska i luften. Sån har jag inte sett förut.. Jag vet att det finns fåglar å moln å solen å månen, för det tittar vi på ibland, jag å matte.. Men nån åska har jag inte sett till.. 😕
(så länge vi slipper blixten är jag nöjd.. Vill ju inte överföra min blixt-fobi på jycken.. //matte)

2 responses

Kommentera

