Herrbesök

Idag hade matte herrbesök. Han var rolig för han klämde å kände på dörren så där som matte brukar göra när vi ska ut å gå. Och så hade han massor av skojiga leksaker med sig, han hade till å med leksaker runt midjan! Viiiilken kille! Jag försökte bita lite i hans byxor, för de luktade så gott, men de var jäääättetjocka! Åsså tittade matte så där på mig.. med onda ögat ni vet.. Herrbesöket tyckte jag var himla go.. det tycker jag med.. 🙂

Sen gick vi och tittade på de där stora monstrena vid stora vägen igen. Fast vadå? Jag är ju jättetuff så jag låg där helt coolt och bara gnagde på min pinne.. Nemas problemas yo! 🙂

När matte gick å handlade så passade jag på att möblera om i köket, men gissa om jag blev lite putt när hon inte ens märkte nåt när hon kom hem igen!

Kommentera

