Hemskt hemskt hemskt!

Världens hemskaste sak har hänt också… Jag har blivit blöt! Och jag menar riiiiiktigt blöt! Inomhus!! Skandal! Matte blötte ner mig, med flit! Åsså fick jag vitt kladd på mig som löddrade och jag tyckte hon var världens dummaste. Men jädras vad klurigt det var att ta sig upp ur den där stora vita halkburken!
Fast det var lite kul sen, för då torkade matte mig och det killade i hela mig. Det bara oooooiiihhhiiii i hela kroppen, störtskönt ju! 😀

Saker jag har ätit idag;

Påsmat
Sjutton kottar
Tre pinnar
Ett gäng myror (Matte sa att jag gjorde en ”Björnen Baloo” men jag vet ju inte vem det är så jag säger att jag gjorde en Lix, hä! 😀 )

Just det! Träffade en jättejycke idag och när matte frågade vad det var för ras så sa gubben att det var en ”dobberman, shcäfer och berner sennen” Jag bara glodde på han.. Ursäkta mig herrn men Ni har bara EN hund i andra änden av snöret.. Jag tänkte att de andra två hundarna hade rymt så jag gick ut i skogen (maskros”äng” // matte) och letade, men inte hittade jag de! Jädras vad de var bra på att gömma sig! 🙂

Åsså är det så här va… Min matte har fått spelet.. Hon är inte riktigt klok! Hon hade med sig en stoooor svart grunka (som jag inte fick tugga på ens en gång.. Elakt!) som lät helskumt.. Jag kan ju inte koncentrera mig på kott-ätningen ju!
© vhcfan 2007
Ungefär så tycker jag om att behöva störas i min kottkoncentration.. 😉

Ska jag visa min jättestörsta boll då? *flinar* Kolla ‘rå!
© vhcfan 2007
Määäh! Klart jag tar fjollbollen – jag får ju inte in den andra i munnen ju!

Kommentera

