Imorgon är det dagen D

Jag är jättepigg.. Jag har varit vaken sedan kvart i alldeles för tidigt för en ”röd” dag, städat regnskogen på jobbet, hanterat orm-/spindelrädda barn och vuxna, druckit… eh.. åtta, nej nio ko… undra om det inte är fler än så.. koppar kaffe, städat städat städat, ringt massor, städat lite till, låtit bli att diska, funderat, längtat, tänkt, planerat, längtat lite till och mitt i alltihop lyckades jag spela spel också.. *skakar lite på huvudet*

*paus*

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh!!! Det pirrar i magen!! Jag ska få hem min jycke!!! *boing boing boing* Fatta!? Ooaaawww!! 😀

2 responses

Kommentera

