Valpsäkring

Snart så.. Har jag fixat ”valpsäkringen” i lägenheten. Nu är det bara vääääääänta.. 😛
Koppel, hundskålar och bajspåsar kommer snart med posten. Handdukar, filtar, borstar tvättas och görs rena.. Jag har farit runt som en skottspole (på knä!) för att kolla alla farligheter i lägenheten. Upptäckte samtidigt att jag nog måste titta under soffan lite oftare.. hittade både strumpor, pennor, en tidning och en bok! *oups* 🙂
Tur att jag kommer ha knökfullt på jobbet de närmaste veckorna, då går tiden fort och jag får hem jycken snabbare.. typ.. *ler*

2 responses

Kommentera

